Best English

Angielski dla dzieci

Doświadczenie:


Od 2011 roku prowadzimy zajęcia z języka angielskiego innowacyjną metodą „Akcja na Minutę”. W okresie ostatnich pięciu lat przeprowadziliśmy zajęcia łącznie wśród 3.000 dzieci w wieku przedszkolnym w niżej wymienionych placówkach:

1. Przedszkole nr 10 w Koszalinie.
2. Przedszkole nr 11 w Koszalinie.
3. Przedszkole nr 12 w Koszalinie.
4. Przedszkole nr 23 w Koszalinie.
5. Przedszkole nr 10 w Koszalinie.
6. Niepubliczne Przedszkole „Kamyczek” Monika Ferenszkiewicz.
7. Przedszkole Gminne w Sianowie.
8. Przedszkole nr 1 w Świdwinie.
9. Szkoła Podstawowa w Konikowie.
10. Szkoła Podstawowa nr 2 w Sianowie.
11. Szkoła Podstawowa nr 3 w Świdwinie

Ponadto posiadamy doświadczenie w prowadzeniu wysokiej jakości zajęć edukacyjnych z zastosowaniem innowacyjnych metod nauczania lub/oraz technik pamięciowych jako Wykonawca zajęć w następujących projektach oraz placówkach oświatowych: 

1. Prowadzenie zajęć z jęz. angielskiego dla mieszkańców gminy Borzytuchom za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci w ramach projektu pt. „Wiem więcej – mogę więcej”; Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; numer konkursu 01/POKL/9.5/2012; Wnioskodawca projektu: Edukom – Łukasz Tomaszewski; Partner – Gmina Borzytuchom.


2. Prowadzenie zajęć z jęz. angielskiego dla dzieci w przedszkolu w Tuchomiu i Modrzejewie za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci w ramach projektu pt. „Angielski na minutę”, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; numer konkursu 01/POKL/9.5/2012; Wnioskodawca projektu: Edukom – Łukasz Tomaszewski; Partner – Gmina Tuchomie.

3. Prowadzenie zajęć z wspomagających naukę ortografii, rozwijających umiejętności uczenia się i zapamiętywania oraz z jęz. angielskiego za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Zespole Szkół w Borzytuchomiu, Szkole Podstawowej w Niedarzynie oraz w Gimnazjum w Borzytuchomiu w ramach projektu pt. „Innowacja w nauce”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 01/POKL/9.1.2/2013; Wnioskodawca projektu: Mały Inżynier; Partner – Gmina Borzytuchom.

4. Prowadzenie zajęć z wspomagających naukę ortografii oraz z jęz. angielskiego za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Zespole Szkół w Lipnicy, Zespołu Szkół w Borowym Młynie w ramach projektu pt. „Na pomoc kolejnym rocznikom”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 01/POKL/9.1.2/2013; Wnioskodawca projektu: Mały Inżynier; Partner – Gmina Lipnica.

5. Prowadzenie zajęć z wspomagających naukę ortografii, rozwijających umiejętności uczenia się i zapamiętywania oraz z jęz. angielskiego za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Zespole Szkół w Sulęczynie, w Zespole Szkół w Mściszewicach, w Szkole Podstawowej w Borku Kamiennym, w Podjazach, w Węsiorach w ramach projektu pt. „Postaw na edukację”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 01/POKL/9.1.2/2013; Wnioskodawca projektu: Mały Inżynier; Partner – Gmina Sulęczyno.

6. Prowadzenie zajęć z wspomagających naukę ortografii, rozwijających umiejętności uczenia się i zapamiętywania za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie w ramach projektu pt. „Jedynka Dzieciom”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 01/POKL/9.1.2/2013; Wnioskodawca projektu: Fundacja Jedynka Dzieciom; Partner – Gmina Pelplin.

7. Prowadzenie zajęć z jęz. angielskiego dla dzieci w przedszkolach w Sianowie za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci w ramach projektu pt. „Angielski to przyszłość”, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; numer konkursu 1/9.5/11; Wnioskodawca projektu: Gmina Sianów.

8. Prowadzenie zajęć z jęz. angielskiego dla dzieci w przedszkolach w Sianowie za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci w ramach projektu pt. „Angielski to przyszłość - kontynuacja”, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; numer konkursu 1/9.5/12; Wnioskodawca projektu: Gminna Organizacja Turystyczna w Sianowie.

9. Prowadzenie zajęć z jęz. angielskiego dla mieszkańców gminy Sianów za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci w ramach projektu pt. „Dla rozwoju turystyki”, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; numer konkursu 1/9.5/12; Wnioskodawca projektu: Gminna Organizacja Turystyczna w Sianowie.

10. Prowadzenie zajęć wspomagających naukę ortografii, rozwijających umiejętności uczenia się i zapamiętywania oraz z jęz. angielskiego za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Publicznym Gimnazjum w Lasocinie w ramach projektu pt. „Rozwojowe gimnazjum w Lasocinie”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 1/POKL/9.1.2/2013; Wnioskodawca projektu: Mały Inżynier; Partner – Gmina Brochów.

11. Prowadzenie zajęć wspomagających naukę ortografii, rozwijających umiejętności uczenia się i zapamiętywania oraz z jęz. angielskiego za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Zespole Szkół w Kołczygłowach i w Łubnie w ramach projektu pt. „Akademia Bystrzaków”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 1/POKL/9.1.2/2013; Wnioskodawca projektu: Mały Inżynier; Partner – Gmina Kołczygłowy.

12. Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności uczenia się za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Gminie Andrespol w ramach projektu pt. „Rozwojowa szkoła z Andrespola”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 1/POKL/9.1.2/2012; Wnioskodawca projektu: Mały Inżynier; Partner – Gmina Andrespol.

13. Prowadzenie zajęć rozwijających umiejętności uczenia się i zapamiętywania za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci dla dzieci w Gminie Żabia Wola w ramach projektu pt. „Akademia Małego Inżyniera”, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, numer konkursu 1/POKL/9.1.2/2013; Wnioskodawca projektu: Mały Inżynier.

14. Prowadzenie zajęć z jęz. niemieckiego dla mieszkańców gminy Kołczygłowy za pomocą innowacyjnej metody nauczania bazującej na technikach pamięci w ramach projektu pt. „Coś dla nas”; Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; numer konkursu 01/POKL/9.5/2012; Wnioskodawca projektu: Gmina Kołczygłowy.